GÄSTBLOGG!

Hejhej!

Alexander sitter just nu nere och fikar med släktingar, för idag fyller den store vite mannen 16 år :D Så jag tänkte berätta lite om hur min syn är på Alexander! Here it comes.

Alexander är en väldigt konstig liten prick som till mesta dels är glad och positiv. När jag träffade honom i början av sjuan tyckte jag att han var rätt så efterbliven, haha. Men med åren så började vi umgås mer och mer. Och, man kan väl säga att han är en av mina allra bästa vänner.

Jag kanske inte kommer umgås med honom så mycket på gymnasiet, med tanke på att vi går helt olika program och så, och det kommer bli sjuukt tråkigt! Menmen, that's life liksom. A man's gotta do what a man's gotta do! Närå, det här inlägget blev ganska tråkigt, haha.


Men jag vill bara önska dig en skitbra födelsedag och allt det där, du vet :)

 puss&kram 

  / Elina Persson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0